Wszystkie nasze działania zmierzają do zapewnienia najwyższej jakości i elastyczności w obsłudze Klienta. Korzystając z bogatego doświadczenia, dynamicznie działającego zespołu pracowników oraz najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, zbudowaliśmy sieć oferującą kompleksowe usługi teleinformatyczne dostosowane do indywidualnych potrzeb Klientów.
Świadczymy usługi w zakresie:
Nasza sieć posiada zaawansowane systemy zabezpieczeń, a część usług świadczymy poprzez odseparowane od publicznych zasobów łącza transmisyjne. Niezależne i redundantne punkty styku z innymi Operatorami krajowymi jak i zagranicznymi pozwalają na zapewnienie najwyższej jakości i stabilności usługi.
Ruch w całej sieci, również na łączach abonenckich jest monitorowany i stale analizowany w celu wykrycia wszelkich nieprawidłowości.
Umowy międzyoperatorskie KSI zapewniają bezpośrednią wymianę ruchu z operatorami krajowymi
i międzynarodowymi.
Nasze podłączenie do sieci globalnej realizowane jest poprzez pięć połączeń światłowodowych do operatorów o zasięgu krajowym:
1.Netia-host Opole,
2.Orange-host Warszawa,
3.Orange Premium Content POP-host Wrocław,
4 i 5.najlepsze węzły wymiany ruchu Epix-Katowice oraz Epix-Warszawa.
W węźle wymiany ruchu posiadamy dostęp do systemów cache oraz cdn firm:
-Google(lokalny node EP w Katowicach, Youtube, mapy z Google Maps (także street view), Android Market, Picasa Web Albums, Google Earth, Google Plus, Google Docs, Google Scholar, Google News, DoubleClick by Google, wyniki wyszukiwań wyszukiwarki Google, grafiki, pliki aktualizacji produktów Google),
-Akamai,
-ATM Software(TVN Player, Ipla, ITI Neovision (nVOD), Totalizator Sportowy (lotto), Traf).
Posiadamy własny numer AS oraz używamy protokołu BGPv4 do realizacji routingu co pozwala nam niwelować awarie operatorów nadrzędnych poprzez automatyczny proces decyzyjny głównego routera KSI wyłączający niedostępną trasę.
Charakteryzuje się między innymi następującymi cechami:
Jest wyrazem naszego partnerskiego nastawienia do Klientów oraz przekonania o najwyższej jakości usług. Działanie naszej sieci jest kontrolowane 24 godziny na dobę, przez wszystkie dni w roku. Ewentualne usterki są częstokroć wykrywane i usuwane zanim Klienci zdążą je zauważyć.
Posiadamy własne niezbędne zaplecze techniczne pozwalające od razu przystępować do usuwania każdej awarii, nawet tej polegające na uszkodzeniu ciągłości światłowodów.
Warunki SLA:
Zachęcamy do kontaktu w celu zapoznania się z naszą ofertą szczegółową przygotowaną indywidualnie dla każdej z Firm.
Dedykowany dział do obsługi klienta firmowego
Email: firma@ksinternet.pl
Tel: 77 474 90 03